sobota, 22 czerwca 2013

The memory of Barcelona ;)

The summer is coming! And my memories of summer 2012 came back. I've been to Spain, France and Germany. There was so great! Marvelous landscapes, sweet and fresh smoothies... Ahh, so sweet memories. I was 17 and have an amazing journey with my circle of acquaintances. There was so much fun with my travelling companions, because we've travelled by bus from Stargard Szczeciński, Poland. Lloret de Mar - the best place ever! Hah, I give you a photo made by my uncle with the range from Barcelona ;)


Nadchodzi lato! A moje wspomnienia z zeszłorocznych wakacji powróciły. Byłam w Hiszpanii, Francji i w Niemczech. Było naprawdę świetnie! Malownicze krajobrazy, słodkie i świeże koktajle... Ahh, słodkie wspomnienia. Odbyłam niesamowitą podróż z moimi znajomymi. Razem mieliśmy mnóstwo zabawy, ponieważ jechaliśmy autobusem ze Stargardu Szczecińskiego. Lloret de Mar - najlepsze miejsce w jakim byłam! Hah, wstawię zdjęcie zrobione przez mojego wujka z wachlarzem z Barcelony ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz