wtorek, 10 grudnia 2013

Christmas shopping! My wishlist :)

ENG.: Hi everybody! ;) I know, that I didn't write about a month, but everything because of my school and much work in my last year of high school. Anyways, I spent a nice time too ;) I visited my friend in Poznań and I enjoyed her new flat. And that weekend...  I was at Therion show in Warsaw. I love their music and I were delighted of their show. I spent a wonderful evening, so close to the stage :) And I could enjoy the new stuff from the 'Rock-Opera'. I really liked the diversity of music - in one time an emotional ballad and next time a more progressive note. I have to say, that Therion music was great corresponded with what has happened on the stage - it was an amazing playing area. Everything had fit together. And also the great singing ladies dresses with the rock musicians' style - it perfectly showed the audience the 'Rock-Opera'. Beautiful music with feelings + great stage style = amazing performance :)

But today I'd like to say also something about Christmas shopping! :) Are you ready for long hours in the shopping centre? Maybe you had some long shopping trips in many stores and you didn't find what you wanted? I have a great advice for everybody - if you read my blogpost, you have the internet and it's everything you need to do some online shopping :) I found a really interesting e-shop PersunMall.com. You can find there beautiful clothing and cute accessories. The prices are really great for the student's budget and every women can do some shopping on their site ;) They have also a really interesting graphic - You have to check it out! ;) And now, I'd like to show you what I like the most ;)

PL.: Witajcie! Wiem, że ostatni post pojawił się jakiś miesiąc temu, ale wszystko przez moją szkołę i strasznie dużo pracy w ten ostatni rok. W każdym razie, spędziłam też bardzo miło czas ;) Odwiedziłam moją przyjaciółkę w Poznaniu i zobaczyłam jej nowe mieszkanie. A w ten weekend... Byłam na koncercie zespołu Therion, który odbył się w tę sobotę w Warszawie. Kocham ich muzykę i byłam zachwycona koncertem. Mogłam posłuchać nawet kilku utworów z nadchodzącego albumu 'Rock-Opera'. Piękne stroje wokalistek świetnie pasowały do opery, natomiast rockowy styl muzyków wypełniał tę nazwę niesamowicie, co sprawiło, że ich styl i wspaniała muzyka świetnie ze sobą współgrały. To był wspaniały wieczór! :)

Ale dzisiaj chciałabym trochę powiedzieć o świątecznych zakupach :) Jesteście gotowi na długie godziny w centrach handlowych? Może macie już za sobą kilka takich wycieczek, jednak nie znaleźliście tego, czego poszukiwaliście? Mam świetną radę dla wszystkich - jeśli czytasz ten post, masz internet i to wszystko, czego potrzebujesz, żeby zrobić zakupy online ;) Znalazłam naprawdę interesujący e-sklep PersunMall.com. Możecie tam znaleźć piękne ubrania i urocze akcesoria. Ceny są naprawdę świetne na studencki budżet i każda kobieta może spokojnie zrobić zakupy na tej stronie ;) Mają również całkiem ciekawą grafikę - musicie to koniecznie sprawdzić! ;) A teraz, chcę wam pokazać, co spodobało mi się najbardziej ;)


My PersunMall.com Wishlist :)

Leaves and Flower Print SweaterVintage Flower Pattern Mini Skirt

Princess Style High Waist Dress with BowknotDouble Breasted Belted Cape Wool Coat

Retro Printed Sleeves Chiffon ShirtIrregular Cutting Skirt with Zipper

I'd like to know your opinion about my wishlist from this shop ;) Do you like clothes which I chose? Comment! ;) And like my FACEBOOK - a sweet little kitty is waiting for you there ;)


And a beautiful Polish song about love :)

Tomek Makowiecki - Z Tobą byłbym więcej wart

80 komentarzy:

  1. Zawsze zachwycałem się Twym gustem. I tym razem się nie zawiodłem :)
    Dziękuję za spełnianie marzeń ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Cieszę się, że to, co wybrałam aż tak bardzo przypadło Ci do gustu :)

      Usuń
  2. Cudowne rzeczy wybrałaś! Jeśli Ci to pomoże to poklikałam w nie :-)

    http://deebson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają :) Oj dziękuję, ale wtedy to nic nie podziałało, dopiero teraz skonsultowałam się, że muszę być zarówno u nich zalogowana, kiedy wstawiam linki i poprawiłam, już działają ;)

      Usuń
  3. hello darling, u have a great blog, would u like to follow each other on gfc and facebook??? I always follow back
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks! Of course, I'd like to follow each other ;)

      Usuń
  4. great list :)

    Giveaway on my blog http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna spódniczka, chciałabym taką mieć w swojej szafie.
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, spódniczki w tym sklepie są niesamowite, a w tych dwóch szczególnie się zakochałam :)

      Usuń
  6. super te ubrania :)

    http://myboooringlifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ten płaszcz. Może poproszę o niego Mikołaja ;)
    Pozdrawiam i obserwuję :)
    (u mnie zawsze obserwacja za obserwację )
    http://just-click-to-heaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy po raz pierwszy zobaczyłam ten płaszcz - po prostu stwierdziłam, że muszę go mieć, więc świetnie rozumiem Twoją fascynację, zastanawiam się tylko nad kolorem i czekam na inne dostępne ;) Dziękuję! ;)

      Usuń
  8. Śliczne ubrania
    Koszula mega!
    Jesteś piękna i fotogeniczna:)
    Obserwuję i liczę na rewanż

    Zapraszam na konkurs, do wygrania bony:
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2013/12/christmas-giveaway_11.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twoje miłe słowa! :) Cieszę się, że spodobała Ci się ta niezwykle lekka i piękna koszula ;) Oczywiście odwiedzę! ;)

      Usuń
  9. Spódniczka jest prześwietna, również obserwuję, buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że znalazłaś tutaj coś dla siebie ;) Dziękuję! ;**

      Usuń
  10. oj chłopak musi mieć z Tobą dobrze, sama chciałabym otrzymać bilet na koncert ulubionego artysty :)
    pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, lubię robić niespodzianki ;) Najważniejsze jest dla mnie szczęście drugiej osoby, jej radość, uśmiech na twarzy - to jest bezcenne ;)

      Usuń
  11. Oh..!! Wow..!!
    This Collection is really Fantastic:)

    http://www.jollychic.com/?a_aid=SIRIUSIT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad you like it! Yeah, in persunmall.com we can find so beautiful clothes - I fall in love with them :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadły Ci do gustu ;) Polecam odwiedzenie tego sklepu ;)

      Usuń
  13. swietna lista :)
    obserwuje wikaa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że Ci się podoba! :) Dziękuję! :)

      Usuń
  14. Zazdroszczę Ci urody ! ♥
    Jesteś prześliczna ! ;*
    Obserwuję ;*
    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, jaki przemiły komentarz <3 Dziękuję! ;)
      Odwiedzę Twojego bloga ;))

      Usuń
  15. Your fashion taste is so chic! Love what you choose
    You've an unique blog:) I'm keeping my eyes on you

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad you like my taste in fashion ;) Thank you so much! :)

      Usuń
  16. gratuluję drugiej rocznicy z chłopakiem ;-)
    fajne ciuszki!
    zapraszam do mnie i do wzajemnej obserwacji, buziaki!
    ;-*
    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Oczywiście odwiedzę! ;)

      Usuń
  17. Świetne rzeczy wyszukałaś w tym sklepie.. mi jeszcze brakuje 2 prezentów dla bliskich mi osób..
    A czasu coraz mniej więc chyba po prostu udam się do galerii handlowej mam nadzieję, że coś odpowiedniego znajdę :)
    Jestem u Ciebie pierwszy raz, ale bardzo mi się podoba, widać że masz artystyczną duszę :) będę mieć Cię na oku :)

    OBSERWUJĘ :***

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba przejrzałam ich wszystkie strony, mają naprawdę interesujące ubrania, ale na to ostatecznie się najbardziej zdecydowałam :) Ja właśnie nie kupiłam jeszcze żadnych prezentów, więc weekend spędzę na zakupach ;)
      Bardzo dziękuję za te miłe słowa :) Mam nadzieję, że kolejne posty też Ci się spodobają. Obecnie czekam na przesyłki z rzeczami do kolejnych stylizacji ;))

      Buziaki ;*

      Usuń
    2. Ja dzisiaj wybieram się na poszukiwanie ostatnich brakujących perełek :) A w głowie totalna pustka :) Pustak w galerii handlowej, słabo się to zapowiada ;) Czekam na kolejny Twój post ;) Dziękuję za odwiedziny :***

      Buziaki
      xo xo xo xo xo xo xo xo

      Usuń
  18. Kurczę, poszukuję takiej koszuli :(

    dreamcom21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to znalazłaś! ;) Uwielbiam ten sklep, kliknij w koszulę, jest stosunkowo tania, a wysyłka do Polski to tylko $7 :) Naprawdę polecam! ;)

      Usuń
  19. ostatnia, czarna koszula jest piękna!
    ♚ blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobry post! *o*
    Hmm.. może obserwujemy? C:
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili,
    pozdrawiam! xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ;) Oczywiście odwiedzę ;)

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. Miło! :) Mnie również się spodobał, mają naprawdę ciekawy asortyment ;)

      Usuń
  22. Świetne rzeczy <3
    Dodaję do obserwowanych i liczę na rewanżyk. :)
    Pozdrawiam. :*
    natala-nata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że Ci się spodobały! ;) Dziękuję! Oczywiście odwiedzę ;)

      Usuń
  23. What a lovely wishlist) I really like your sense of style! Thanks a bunch for advice, dear;)
    Wish you a blessed day ahead!

    www.svetusvet.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad you like my wishlist and sense of stye! ;) I'm waiting for some clothes from this e-shop, then I add my stylizations with them ;))

      Usuń
  24. fajny przegląd :)
    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli Ci się spodoba :*
    http://fashionkludi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! ;)) Oczywiście odwiedzę ;)

      Usuń
  25. Super przegląd ,fajne ciuchy :)
    Obserwujemy? Jeśli tak dodaj się do obserwatorów mojego bloga ,wtedy ja zrobię to samo
    http://dont-benormal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! ;) Cieszę się, że Ci się podobają :) Jasne, odwiedzę! ;)

      Usuń
  26. świetne rzeczy, też chce :)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Miło, że tak bardzo Ci się spodobały :)

      Usuń
  27. Hello, Happy holidays to you too. good choice.

    clear that I follow. I hope

    http://losviajesysibaritismosdeauroraboreal.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  28. Hi! ;) Thank you so much :) Of course, I'll visit your blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. love Persunmall too! great wishlist, dear)

    please visit my blog) what do you think about following each other? just let me know)
    keep in touch, xoxo
    http://yuliasi.blogspot.ru/
    love, Yulia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad you like it! ;) I think, it's a good idea :) I'll visit your blog ;*

      Usuń
  30. Great blog and style, dear! Do you want to follow each other? Just let me know! If you get a second, I'd love to hear your thoughts about my latest post :)

    -Mademoiselle S.

    http://mademoiselle-s-blog.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much! :) I'm glad you like it ;) Of course, I'll visit your blog ;)

      Usuń
  31. dziekuje bardzo za komentarz na blogu, rowniez obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. dziękuję za bardzo miły komentarz! :)
    + dodałam Cię przez Google+, bo nie widzę innego gadżetu do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Też właśnie muszę zrobić post o tym sklepie;d

    OdpowiedzUsuń
  34. oo to nie pomysłałam o tym, ale teraz dopiero patrzę, że u siebie też nie widzę tego gadżetu :)
    no nic, trzeba czekać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie gdzieś na blogach przeczytałam, że zniknął na dobre i teraz zostaje do obserwowania google+, bloglovin i facebook, o ile ktoś ma stronę...

      Usuń
  35. That skirt is on my wishlist too! :)

    Would you like to follow each other on gfc? Lemme know if u follow me and ill follow right back:)

    http://talesoftwoblog.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. That's really nice! I like it so much and I'm waiting for a shipment with this skirt :) Of course, I'll visit your blog ;)

      Usuń