niedziela, 29 grudnia 2013

Firmoo Sunglasses & beautiful weather in Warsaw.

ENG.: Hi! It's incredible weather in December. I walked around Warsaw and it was really warm and sunny. Because the weather is favorable, I'd like to write something about Firmoo.com - it's a store with glasses. I received sunglasses from this brand and their quality is very good. I really enjoy wearing them! :) The shipment came very quickly and I could follow my package ;)) Sunglasses were packed very well and I received glasses case and cloth. My new sunglasses are perfect for city walks ;))

I'd like to tell you, that this brand has a Virtual Try-On System an98% of their customers have found their perfect match glasses by this way. You can load your photo and check out how you will look with the glasses that you like ;))

PL.: Hej! Ta nieprawdopodobna pogoda w grudniu. Spacerowałam po Warszawie i było całkiem ciepło i słonecznie. Dlatego, że pogoda jest sprzyjająca, chciałabym napisać coś o Firmoo.com - to sklep z okularami. Otrzymałam od nich okulary przeciwsłoneczne, których jakość jest bardzo dobra. Jestem bardzo zadowolona z noszenia ich! :) Przesyłka przyszła bardzo szybko, a w dodatku mogłam śledzić moją paczkę ;)) Okulary były bardzo dobrze zapakowane, a ponadto otrzymałam futerał i ściereczkę. Moje nowe okulary przeciwsłoneczne są idealne na spacery po mieście ;))

Chciałabym dodać, że ta firma posiada Virtual Try-On System i 98% ich klientów znalazło w ten sposób idealnie dopasowane okulary. Możesz załadować swoje zdjęcie i sprawdzić jak będziesz wyglądać w okularach, które Ci się podobają ;))









Sunglasses: Firmoo.com

Amy Macdonald - This Is The Life

86 komentarzy:

  1. Całkiem sympatyczny ten sklep ;) Może na coś się skuszę. Pięknie w tych okularach wyglądasz :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! :)) I bardzo polecam sklep ;)

      Usuń
  2. też napisali do mnie o te okulary, ale nie mam czasu ich zamówić. Muszę usiąść w końcu i je zamówić.
    pozdrawiam i zapraszam:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, są naprawdę świetne ;)) Warto podjąć z nimi współpracę, bo przesyłka nadchodzi niesamowicie szybko ;)

      Usuń
  3. Cute pictures! Love the shades :)
    Have you seen my recent post - Christmas Blues & 2013?
    Check it out at www.lovefromsimmie.com :)

    Hope you had a very merry Christmas, and have a happy new year doll!
    Stay beautiful XOXO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much! ;)) Ok, I'll check it out ;D

      Usuń
  4. Ja właśnie czekam na paczuszkę od nich! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! ;)) Jestem ciekawa Twojej opinii o nich ;)

      Usuń
  5. Świetne okularki! ;)
    Jeśli Ci się spodoba mój blog, zaobserwuj, a ja na 1oo % się odwdzięczę.
    kolorowawyspablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że Ci się podobają ;)) Oczywiście odwiedzę :))

      Usuń
  6. masz superowego bloga
    zaobserwujes ja zaoserwowałam>>>http://livia-liviaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. love your blog! I am your latest follower :)

    http://glitterarty.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  8. oj tak,pogoda zaskakuje! kto by pomyślał,że jest końcówka grudnia! :) a w okularach jest Ci naprawdę do twarzy :) + oczywiście,że obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, właśnie xD Koniec grudnia, a tutaj tak słonecznie ;)) Dziękuję! ;)

      Usuń
  9. Wow, I love it! :) Thank you for sharing!

    P.S. What do you think about following each other via GFC and Bloglovin? I'd totally love it! :) Let me know x
    www.tinasstylesinners.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad you like it ;)) Of course, I'll visit your blog ;)

      Usuń
  10. Ładnie w nich wyglądasz . : ) Ja czekam na 3 pary okularów od tej firmy . Mam nadzieję , że będą okk . ; )


    ruuudda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)) Według mnie powinny być ;)) Na razie mam tylko doświadczenie z przeciwsłonecznymi, nie wiem jakie są te z classic series.

      Usuń
  11. love the sunnies! :*

    http://landing-in-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne okularki sobie wybrałaś :)) Też mam 1 parę od nich;d
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)) Ja już! :)) #288

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że Ci się podobają ;)) Oczywiście, odwiedzę ;))

      Usuń
  13. Podobają mi się :)
    Pewnie, ja już zaobserwowałam, czekam na ciebie :)
    A co do mojego posta, to wydaje mi się, że to przychodzi z wiekiem :) Im jesteśmy starsi, tym mniej czujemy klimat świąt :( :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi ;)) Ekkh, no właśnie, z czasem to już cała magia pryska i człowiek widzi w tym jedynie wolne dni, w które stara się odpocząć, ale i tak natłok ludzi i domowych obowiązków mu na to średnio pozwala. Oczywiście odwiedzę ;))

      Usuń
  14. Those sunglasses are great! Like them!

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful photos, I really like the sunnies! :)

    would you like to follow each other?
    http://sofija-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much! I'm glad you like them ;)) Of course, I'll visit your blog ;)

      Usuń
  16. Lovely!! :)

    I was already following you on GFC.
    But now I also liked your FB-page!

    xoxo
    www.its-dash.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Thank you so much for your sweet comment on my blog and for your follow! I follow you back now! Hope we keep in touch - Lots of lovely Love :) Kyra
    FOLLOW MY BLOG // TELL ME // I FOLLOW YOU BACK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww, it's really nice to read so kind words :)) Of course, I hope we keep in touch too ;*

      Usuń
  18. wygladasz jak zwykle cudownie, swietna stylizacja bardzo mi sie podoba .
    zmienilam nazwe bloga :

    dorey-doorey.blogspot.com

    licze ze wpadniesz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :)) Oczywiście, że do Ciebie wpadnę ;)) Miło, że podajesz nową nazwę ;))

      Usuń
  19. nice outfit!
    Hope you could check my blog and maybe follow if you like it? let me now ;)
    http://coconutwishes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  20. Thanks so much for following me! I have followed you back :) Happy New Year!
    Keep in touch xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You're welcome! And thank you so much too ;))

      Usuń
  21. Awesome Shades!
    Love your hair!
    Happy New Year!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  22. Amazing outfit!!

    I invite you to come check out my blog.
    loyaltofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks! ;) Of course, I'll check out your blog ;)

      Usuń
  23. mam identyczne okularki ;p pozdrawiam noworocznie i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, to fajnie ;) Oczywiście odwiedzę :)

      Usuń
  24. I love Firmoo sunglasses, yours are super cute!

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad you like them! ;)) Awww, thanks for your kind words <3

      Usuń
  25. Piękne oksy, również z nimi współpracuję :)
    ✌blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że Ci się podobają ;)) Właśnie widziałam Twojego ostatniego posta z nimi ;)

      Usuń
  26. I'm following you back! Happy New Year! :)

    http://sofija-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne okulary, bardzo lubię tę firmę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że Ci się podobają ;) Ja również ich lubię ;)

      Usuń
  28. Thank you so much for your follow back! :)
    love your sunnies and your outfit, you look stunning!

    have a happy new year,
    emi-rii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You're welcome! :) Aww, and thank you so much for your kind words <3

      Usuń
  29. My bf & me are traveling to Warsaw in the spring and I can't wait <3 Love your shades :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much! Hope, you enjoy the time in Warsaw, because is a really beautiful city ;)

      Usuń
  30. happy new year!!
    thanks for comment in my blog! following you now :)
    http://coconutwishes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You're welcome! And thank you so much too ;))

      Usuń
  31. Awesome glasses!
    Happy New Year!
    I'm new follower via GFC, hope you can follow back)
    kisses)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad you like them ;) Thank you so much :))

      Usuń
  32. Love the boots!! <3
    Following you via GFC :)
    Do enter my international giveaway & do follow back if you want :) http://shrimalimegha246.blogspot.in/2014/01/blogs-anniversary-new-year-giveaway-by.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks! I'm glad you like them! ;)) I'd love to take part in your giveaway ;))

      Usuń
  33. They look so great on you!

    Have a great new year,
    -Kati

    OdpowiedzUsuń
  34. you look great!
    following you via gfc and bloglovin now. hope you'll follow me, too!
    happy new year!

    http://www.getcarriedaway.net/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! :)) Of course, I'll follow you back ;)

      Usuń
  35. Nice glasses! I have three Firmoo sunglasses and I love them!

    I´m following you now. Would you like to visit my blog and follow me back?

    xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad you like them! It's my first pair from Firmoo ;)) Thank you so much :) Of course, I'll visit your blog ;)

      Usuń
  36. Very nice pics!i'm following you!
    http://love4glam3.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  37. Nice post :)
    Follow for follow on GFC? let me know!

    xx
    - behindtheattitude.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Happy New Year! Kiss
    http://www.maridress.blogspot.it/
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog

    OdpowiedzUsuń
  39. cool photos, love the sunnies! and i love that song!! <3

    beautiful garbage
    coffeebooksandcitylights.blogspot.com/
    facebook.com/beautifulgarbagefashion
    poppyleeandjackie.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Pasują Ci te okulary :)
    Świetny blog, obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ;)) Cieszę się, że Ci się podoba ;)

      Usuń
  41. świetnie się ubierasz !
    Zapraszam: peacelovemus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń